Politik om beskyttelse af personlige oplysninger

I denne politik beskriver vi de oplysninger, som BRADY kan indsamle via brugen af de tjenesteydelser, vi tilbyder, hvordan vi indsamler dem, og hvordan de bruges. I denne politik gennemgår vi også de forholdsregler, vi tager for at beskytte dine personlige oplysninger, og hvordan du kan kontakte os i forbindelse med spørgsmål eller anmodninger angående beskyttelse af personlige oplysninger.

Politikkens emner


Afsnit A: Personlige oplysninger

Personlige oplysninger er oplysninger om en fysisk person, som nemt kan bruges til at identificere denne person. Personlige oplysninger inkluderer ting som en persons navn, adresse, e-mailadresse og/eller telefonnummer og kan inkludere IP-adressen på din computer.

Vi vil ikke aktivt indsamle personlige oplysninger om dig, medmindre du frivilligt giver dem til os. Du kan altid vælge ikke at kontakte os via e-mail, deltage i en undersøgelse eller at angive personlige oplysninger på vores websted. Hvis du vælger ikke at deltage i disse aktiviteter online, har det ikke nogen negativ påvirkning af din mulighed for at gennemse vores websted og læse eller downloade oplysningerne på det.

Vi vil passivt indsamle personlige data fra dig, når du besøger vores websted. Der er flere oplysninger om de data, vi indsamler, i afsnit C og D nedenfor.


Afsnit B: Børn under 18 år

Dette websted er ikke beregnet til børn under atten (18) år, og der indsamles ikke bevidst personlige oplysninger fra børn, der kan bruges til at identificere dem.


Afsnit C: Indsamlede passive oplysninger

Dette er oplysninger, som indsamles passivt under dit besøg på vores websted. Disse oplysninger bruges til at hjælpe os med at forstå, hvordan vores websted bruges, så vi løbende kan forbedre dets indhold, funktion, egnethed og brugbarhed. Vi indsamler to typer af passive data: navigationsdata og enhedsoplysninger.

Navigationsdata:

Navigationsdata indeholder logfiler og klikdata. Navigationsdata kan bruges til at identificere en brugers browser og operativsystem, hvornår og hvor længe en bruger besøger et websted, hvilke sider en bruger ser på under besøget, og webadressen på det forrige websted, som brugeren besøgte.

Vi indsamler disse oplysninger og bruger dem til at administrere et websted, forbedre webstedets indhold og udarbejde samlede statistikker til markedsførings- og forskningsformål.

Enhedsoplysninger:

Enhedsoplysninger er din IP-adresse, hardwaremodel, versionen af dit operativsystem, entydige enheds-id'er og oplysninger om mobilnetværket.


Afsnit D: Cookies og internettags

Vi bruger ”cookies” og lignende filer for at hjælpe vores online brugere ved at tilpasse deres oplevelse af vores websted. Cookies er små datafiler, som overføres til din computer, mobiltelefon eller anden enhed af din webbrowser, når der sendes en anmodning herom fra et websted. Cookies kan inddeles i to overordnede kategorier:

  • Sessionscookies – disse cookies gør det muligt for websteder at sammenkæde en brugers handlinger under en browsersession. Sessionscookies er derfor midlertidige, og når du lukker din browser, slettes alle sessionscookies. Sessionscookies bruges til at hjælpe med navigation på webstedet og til at indsamle statistiske oplysninger. Et almindeligt eksempel herpå er indkøbskurvsfunktionen, hvor webstedet gemmer oplysninger om din indkøbskurv under betalingsprocessen.
  • Blivende cookies – disse cookies bliver på din computer eller enhed i den tidsperiode, der er angivet i cookien. De aktiveres, hver gang du besøger det websted, der oprettede den pågældende cookie. Blivende cookies hjælper også med navigering og indsamling af statistiske oplysninger og bruges til at tilpasse et websted til en bruger, f.eks. ved at gemme adgangskoder og præferencer, så brugerne ikke behøver at angive dem, hver gang de besøger et websted. Et almindeligt eksempel herpå er en funktion til automatisk login eller til at huske brugeren, når vedkommende har registreret sig på et websted.

Funktionscookies (blivende)

Disse cookies gør det muligt for vores websted at huske de oplysninger, du giver os via vores websted og i form af de valg, du foretager (f.eks. dit brugernavn, varer i din indkøbskurv og produkter, du har kigget på for nylig). Cookierne gør det muligt at forbedre den tjenesteydelse, vi kan tilbyde dig på vores websted (samt til en vis grad at tilpasse vores websted til den enkelte bruger).

I overensstemmelse med EU-forordningerne har vi brug for din tilladelse til at overføre disse cookies til din computer eller enhed, og ved at bruge vores websted accepterer du, at vi kan overføre disse cookies til din computer eller enhed.

Funktionscookies i brug på dette websted:

Cookienavn Relateret til Funktion Levetid
Bannerscookie Brady Bradys EU-meddelelse om cookies og områdemeddelelse Kun sessionen
product-compare Brady Kræves til at sammenligne Brady-produkter. Kun sessionen
ASP.NET_SessionId Microsoft .NET Anonymiseret Microsoft .NET-brugersession. Kun sessionen

Præstationscookies (session)

Disse cookies bruges til at indsamle oplysninger om, hvordan de besøgende bruger vores websted, f.eks. det henvisende domæne, hyppigheden af besøg på visse websider og den tid, brugerne har brugt på vores websted under hvert besøg. Disse cookies bruges ikke til at indsamle oplysninger, der kan bruges til at identificere enkeltpersoner, og de indsamlede data er anonyme. Vi bruger disse cookies til at overvåge de tjenesteydelser, vi leverer via vores websted, og til at foretage forbedringer af webstedet generelt.

I overensstemmelse med EU-forordningerne har vi brug for din tilladelse til at overføre disse cookies til din computer eller enhed, og ved at bruge vores websted accepterer du, at vi kan overføre disse cookies til din computer eller enhed.

Præstationscookies i brug på dette websted:

AddThis

Med AddThis-værktøjerne får ejere af websteder en funktion til at gøre brugerne i stand til øjeblikkeligt at dele websider, blogs, nyheder, fotos, videoer og andet indhold på de mest populære sociale netværk og andre destinationer via en browser-plug-in eller websteds-plug-in.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for AddThis.
Fravalg af AddThis.

Dynatrace

Dynatrace bruges til at få indblik i vores webprograms funktion og til at få en forståelse af, hvordan vores brugere navigerer gennem det. Dynatrace registrerer data som W3C-timing, klik på knapper, klik på link, JavaScript-fejl, browsertyper og geografiske områder. Disse data er en hjælp til, at vi fortsat kan forbedre funktionen af vores tilbud, og til at identificere og rette funktionsproblemer. For at dette kan fungere korrekt og effektivt, kræver Dynatrace, at der bruges et sæt cookies.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for Dynatrace.

Hotjar

Hotjar er en teknologitjeneste, som er en hjælp til, at vi kan få en bedre forståelse af vores brugeres oplevelse, hvilket gør os i stand til opbygge og vedligeholde vores tjenesteydelse vha. brugerfeedback. IP-adressen registreres og gemmes kun i anonymiseret format. Kun pseudonymiserede brugerprofiler. Hverken Hotjar eller vi vil nogensinde bruge disse oplysninger til at identificere enkelte brugere eller til at kombinere dem med yderligere data om en enkelt bruger.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for Hotjar.
Fravalg af Hotjar.

Cookienavn Relateret til Funktion Levetid
__atuvc AddThis Bruges til at vise et opdateret antal delinger for en artikel. 730 dage
__atuvs AddThis Bruges til at vise et opdateret antal delinger for en artikel. 730 dage
dtCookie Dynatrace Teknisk sessions-id til PurePath-korrelation. Kun sessionen
dtLatC Dynatrace Måler serverventetid med henblik på overvågning af ydeevnen. Kun sessionen
dtPC Dynatrace Kræves til identifikation af de rigtige slutpunkter til beacon-transmission, inkluderer sessions-id til korrelation. Kun sessionen
dtSa Dynatrace Mellemliggende lager for handlinger, som foregår over flere sider. Kun sessionen
rxVisitor Dynatrace Id for den besøgende til korrelation af sessioner. 730 dage
rxvt Dynatrace Timeout for session. 730 dage
_hjIncludedInSample Hotjar Denne sessionscookie indstilles for at give Hotjar besked om, hvorvidt den pågældende besøgende er inkluderet i den prøve, der bruges til at generere kanaler. 365 dage
__tawkuuid Tawk Bruges til livechat (kun Benelux-landene)

Andre typer cookies som f.eks. cookies til gentagne målrettede reklamer, adfærdscookies eller bannerreklamer

Vi samarbejder med udvalgte eksterne reklamebureauer, som kan placere cookies på din computer eller enhed under dit besøg på vores websted. Disse reklamebureauer bruger de oplysninger, der indsamles vha. disse cookies, til at vise reklamer, som er relevante i forhold til dig og dine interesser.

For cookies, der er placeret af tredjeparter (Google Analytics), henviser vi dig til disse parters erklæringer på deres respektive websteder. Vi gør opmærksom på, at vi ikke har indflydelse på indholdet i disse erklæringer eller på indholdet af disse tredjeparters cookies: Google Analytics cookies.

Google (Analytics, AdWords Conversion, Adwords User Lists, Audiences, Dynamic Remarketing)

På dette websted bruges Google Analytics, der er en tjenesteydelse til webanalyse fra Google Inc. (”Google”). Google Analytics bruger cookies, hvilket vil sige tekstfiler, der gemmes på din computer, og som gør os i stand til at analysere din brug af vores websted. De oplysninger, som genereres af cookien om din brug af dette websted (inklusive din IP-adresse) sendes normalt til en Google-server i USA og gemmes der. Google bruger disse oplysninger på vegne af ejeren af dette websted med det formål at evaluere din brug af webstedet, udarbejde rapporter om aktivitet på webstedet for webstedets ejere og at levere andre tjenesteydelser i forbindelse med aktivitet på webstedet og internetbrug. Google kan også overføre disse oplysninger til tredjeparter, hvis det kræves ifølge loven, eller hvis sådanne tredjeparter behandler oplysningerne på vegne af Google.
IP-adressen kombineres ikke med andre data, som gemmes af Google. Du kan afvise brugen af cookies ved at ændre indstillingerne i din browser, men vi gør opmærksom på, at du i så fald muligvis ikke vil kunne bruge alle funktionerne på dette websted. Ved at bruge dette websted accepterer du, at Google behandler dine data på den måde, som er beskrevet ovenfor, og til det førnævnte formål.
Indsamlingen og opbevaringen af data kan til enhver tid tilbagekaldes med fremtidig effekt. Med hensyn til den nuværende diskussion om brugen af analyseværktøjer med komplette IP-adresser vil vi påpege, at dette websted bruger Google Analytics med udvidelsen ”_anonymizeIp ()”, og derfor behandles IP-adresser kun i forkortet format for at sikre, at ingen vil kunne identificere dig.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for Google Analytics.
Fravalg af Google Analytics.

Adobe Analytics / Omniture

Vi bruger Adobe Analytics-software fra Adobe Systems, Inc. (”Adobe”). Denne software bruger cookies og sporingspixler, som enten gemmes på eller hentes fra din computer/enhed, og gør det også muligt at analysere din brug af vores websted. Under denne process indsamles og gemmes der data, som vi bruger til at oprette brugsprofiler, der er baseret på pseudonymer. Disse profiler bruges til at analysere de besøgendes adfærd og til at forbedre vores tilbud og design baseret på brugernes behov. Uden din udtrykkelige og formelle tilladelse kombineres brugsprofiler, som er baserede på pseudonymer, ikke med oplysninger, der kan bruges til at identificere enkeltpersoner, som vi evt. kan have modtaget fra dig i en anden forbindelse. Adobe behandler ikke din IP-adresse og gemmer den kun i afkortet format. Adobe overfører de oplysninger, som er indsamlet i EU, og gemmer dem på deres servere i EU.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for Adobe.
Fravalg af Adobe.

Eloqua

Oracle Eloqua bruges på dette websted samt til e-mailtjenester. Eloqua placerer en cookie på din enhed for at opnå en bedre brugeroplevelse, sporing og analyse, medmindre der allerede findes en Eloqua-cookie på din enhed. Hvis du allerede har brugt et websted, der anvender Eloqua, har du muligvis allerede en Eloqua-cookie. Hvis du ønsker at forhindre brugen af Eloqua-cookies på din enhed i fremtiden, kan du gøre det via dette link: Fravalg af Eloqua. Alternativt har du altid mulighed for ikke at bruge kontaktformularerne og i stedet at kontakte os via telefon eller e-mail.

Politik om beskyttelse af personlige oplysninger for Oracle Eloqua.
Fravalg af Oracle Eloqua.

Cookienavn Relateret til Funktion Levetid
gpv_pn Adobe Site Catalyst Registrerer værdien af en Analytics-variabel ved visningen af den næste side. 1 dag
s_cc Adobe Site Catalyst Afgør, om cookies er aktiverede. Kun sessionen
s_fid Adobe Site Catalyst Unikt id. 730 dage
s_getNewRepeat Adobe Site Catalyst Afgør, om en besøgende er en ny eller tilbagevendende besøgende. 30 dage
s_invisit Adobe Site Catalyst Afgør, hvor mange gange en besøgende har besøgt dit websted. 1 dag
s_lv Adobe Site Catalyst Afgør tidsrummet mellem to besøg. 1.095 dage
s_lv_s Adobe Site Catalyst Afgør tidsrummet mellem to besøg. 1 dag
s_sq Adobe Site Catalyst Gemmer det forrige link, der blev klikket på. Kun sessionen
s_vnum Adobe Site Catalyst Antal besøg. 30 dage
Eloqua Eloqua Analyse af brugen af webstedet, sporing af brugeradfærd 730 dage
ELQSTATUS Eloqua Analyse af brugen af webstedet, sporing af brugeradfærd 730 dage
_ga Google Analytics Bruges til at skelne mellem brugere. 730 dage
_gid Google Analytics Bruges til at skelne mellem brugere. 1 dag
_gat Google Analytics Bruges til at begrænse anmodningshastigheden. 1 minut

Din tilladelse:

Første gang du besøger vores websted, bliver du bedt om at acceptere vores forskellige typer af cookies. Du kan tillade eller afvise cookies for hver kategori. Du kan til enhver tid ændre cookieindstillingerne for vores websted og derved tilbagekalde din tilladelse.

Sådan styres og slettes cookies

Vær opmærksom på, at deaktivering af cookies kan resultere i, at visse funktioner på vores websted ikke fungerer for dig.

I hjælpemenuen i menulinjen for de fleste browsere kan du finde oplysninger om, hvordan du kan forhindre, at din browser accepterer nye cookies, hvordan du kan få browseren til at vise en besked, når der modtages en ny cookie, og hvordan du helt kan deaktivere cookies.

Internettags:

Internettags (også kaldet enkeltpixel-GIF'er, klare GIF'er, usynlige GIF'er og 1-til-1-GIF'er) ligner cookies, men er mindre og bruges til at indsamle data som f.eks. IP-adressen og browsertypen for brugerens computer. Vi bruger disse oplysninger til at overvåge aktivitet med henblik på fremtidig forbedring af vores websted.


Afsnit E: Frivilligt angivne aktive oplysninger

Ud over de passive oplysninger, der indsamles som beskrevet ovenfor, indsamles der aktivt oplysninger på dette websted, når du frivilligt angiver dem, når du foretager visse anmodninger på webstedet. Nogle af de indsamlede oplysninger er personlige eller unikke for dig (se Afsnit A: Personlige oplysninger). Vi indsamler personlige data fra personer, der er registrerede på webstedet, og besøgende på webstedet på frivillig basis. Det kræves ikke, at de besøgende angiver disse oplysninger.

Hvis du under dit besøg på et af vores websteder udfylder en formular, sender en e-mail eller gennemfører en anden transaktion, kan dette websted indsamle dit navn, virksomhedsnavnet, virksomhedens adresse, virksomhedens e-mailadresse, virksomhedens telefonnummer, virksomhedens faxnummer, din stilling, branchen og/eller kreditkortoplysninger.

For at beskytte kreditkortnumre udliciterer vi disse oplysninger til en certificeret betalingsbehandler via en hostet betalingsside på vores websted i overensstemmelse med PCI DSS-standarderne. Denne udbyder returnerer kreditkortnummeret til os som en token. Vi ser, behandler eller gemmer ikke kundernes ubehandlede kreditkortoplysninger i nogen af vores systemer eller databaser. Vi opfylder PCI-kravene og påviser det via en årlig udfyldelse af spørgeskema D til selvevaluering (SAQ-D) og kvartårlige scanninger for sårbarheder, som udføres af og attesteres af en ekstern organisation.

BRADY er udbyder af sikkerhedsprodukter og udstyr til andre virksomheder (B2B). Al behandling af personlige data er baseret på et kommercielt, kontraktmæssigt grundlag om at levere produkter og tjenesteydelser til erhvervslivet. Alle indsamlede data, der kan bruges til at identificere en person, vil imidlertid blive beskyttet og behandlet i overensstemmelse med den lokale lovgivning.

Der indsamles aktivt personlige data, når de angives frivilligt på dette websted i forbindelse med de følgende aktiviteter:

  • Ved indsendelse af en e-mail til os eller udfyldelse og indsendelse af en formular til at kontakte os. I dette tilfælde kan vi bruge de angivne oplysninger til mange formål, herunder til at svare på din e-mail og til at tilegne os viden om vores brugere.
  • Ved registrering af et produkt eller en demonstration online. Vi bruger de oplysninger, du angiver, til at give dig besked, hvis dit produkt er blevet tilbagekaldt eller kræver en opdatering, eller når der udgives nye versioner af produktet eller demonstrationen.
  • Ved indsendelse af en anmodning om brochuremateriale, en anmodning om en demonstration, en anmodning om et katalog, en anmodning om en prøve eller en formular til en e-mailliste. I dette tilfælde anvender vi de oplysninger, du har angivet, til at sende dig de materialer, du har anmodet om, i fysisk eller elektronisk format og til at kontakte dig med henblik på produktdemonstrationer eller salg.
  • Ved udfyldelse af en formular til anmodning om en prisliste. Vi bruger de oplysninger, du angiver, til at sende dig de ønskede prislister.
  • Ved registrering som bruger af webstedet. Vi bruger disse oplysninger til at bekræfte din identitet.
  • Ved download af visse typer software eller oplysninger fra webstedet. Vi bruger de oplysninger, som er indsendt i forbindelse med sådanne downloads, til at informere dig om ny software eller nye udgivelser af oplysninger og til at registrere, hvem der har downloadet softwaren og oplysningerne fra webstedet.
  • Ved deltagelse i en online kampagne, konkurrence eller lodtrækninger. Vi bruger de oplysninger, du indsender, til at afgøre din berettigelse og til at kontakte dig i forbindelse med kampagnen, konkurrencen eller lodtrækninger.
  • Ved udfyldelse af formularer til undersøgelser, feedback og spørgsmål. Vi bruger de oplysninger, som angives på disse formularer, til at svare på dine spørgsmål, evaluere produkter og tjenesteydelser samt til at få en bedre forståelse af vores aktionærer, distributører og kunder.
  • Ved anmodning om et tilbud eller afgivelse af en orde. Vi vil bede om generelle kontakt-, fakturerings- og forsendelsesoplysninger. I forbindelse med ordrer beder vi om købsorde- eller andre betalingsoplysninger som f.eks. et kreditkortnummer og kortets udløbsdato. Vi bruger disse oplysninger til at gennemføre transaktionen og til at levere de oplysninger, produkter eller tjenesteydelser, du har bestilt, og til at indhente betaling.
  • Ved indsendelse af en formular til anmodning om et returneringsautorisationsnummer (”RMA-nummer”). Vi bruger oplysningerne på denne formular til at hjælpe dig med at returnere produkter, du har købt. Vi kan også bruge de oplysninger, du angiver, til at give dig besked, hvis dit produkt er blevet tilbagekaldt eller kræver en opdatering, eller når der udgives nye versioner af produktet.
  • Ved indsendelse af en formular til at kontakte en BRADY-distributør/finde en BRADY-distributør. De oplysninger, du indsender på denne formular, sendes til den distributør, du har valgt. Og hvis du ikke har valgt en distributør, vælges der en distributør for dig baseret på beskrivelsen i din anmodning.

Anden intern brug af personlige data

Med udgangspunkt i det juridiske grundlag om berettiget interesse bruger vi også dine personlige data til at give dig oplysninger om de af vores produkter og tjenesteydelser, som vi mener kan være af interesse for dig, medmindre du har angivet, at du ikke ønsker at modtage sådanne oplysninger. Hvis du vælger ikke at modtage denne type oplysninger, skal du kontakte os på en af de mange måder, der er angivet i Afsnit G – Dine rettigheder.

Vi bruger de oplysninger, vi indsamler fra alle vores tjenesteydelser, til at forbedre vores produkter og tjenesteydelser. Vi bruger også disse oplysninger til at tilbyde dig skræddersyet indhold – som f.eks. at vise dig mere relevante søgeresultater og reklamer.

Når du kontakter os via vores websted eller kundeservice, registrerer vi muligvis din kommunikation som en hjælp til at løse evt. problemer, du måtte have. Vi kan bruge din e-mailadresse til at informere dig om vores tjenesteydelser, f.eks. til at give dig besked om kommende ændringer eller forbedringer.

Behandlingen af dine personlige data inkluderer ikke profilering, og du vil heller ikke blive udsat for automatiserede beslutninger.

Vi beder om din tilladelse, inden vi bruger oplysninger til et andet formål end dem, som er gennemgået i denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger.

Videregivelsen eller behandlingen af personlige data, som omhandlet i denne politik, kan ske til en part uden for din retskreds. For at opfylde vores kontraktmæssige aftale om at levere skræddersyede produkter til dig kan vi overføre personlige oplysninger, som du har indsendt til os via dette websted, til vores associerede selskaber og til enhver af de andre tredjeparter, som er beskrevet i denne politik, hvoraf alle eller nogen kan være beliggende i udenlandske retskredse, som muligvis ikke giver ”tilstrækkelig beskyttelse” af personlige data, men med hvilke vi har indgået bindende forretningsmæssige regler eller kontraktmæssige standardaftaler.

Vi forbeholder os retten til at videregive eller overføre alle personlige oplysninger, der er indsamlet på dette websted:

  • for at opretholde webstedets sikkerhed
  • for at beskytte os selv og vores associerede selskaber mod erstatningsansvar
  • for at svare på stævninger eller andre juridiske processer
  • hvis vi, i god tro, mener, at det er krævet ifølge lovgivningen
  • i forbindelse med salg, overdragelse eller anden overførsel af hele eller en del af vores forretning eller virksomhed eller nogen forretning eller vores associerede selskaber.

Vi tilbyder vores udvalg af kvalitetsløsninger til sikkerhed og opmærkning gennem et netværk af distributører, som er specialiserede inden for flere forskellige markedssegmenter. For at kunne opfylde din anmodning kan vi dele dine frivilligt angivne oplysninger med en distributør, baseret på din anmodning, så du får de mest relevante oplysninger og den bedst mulige service.

Ekstern brug af frivilligt angivne oplysninger

Vær opmærksom på, at der er tilfælde, hvor vi deler de oplysninger, du har angivet frivilligt, med tredjeparter for at opfylde din anmodning.

Vi kan – som mange andre virksomheder, der leverer produkter og tjenesteydelser til sine kunder – ansætte andre virksomheder og personer til at udføre bestemte funktioner på vores vegne. Eksempler herpå inkluderer, men er ikke begrænset til: fremstilling og/eller opfyldelse af ordrer; levering af pakker, post og e-mail; vedligeholdelse af adresselister; tjenesteydelser til behandling af kreditkort; forskning, som forbedrer kvaliteten af de tjenesteydelser eller tilbud, du får, herunder undersøgelser om kundetilfredshed; udførelse af et kredittjek som del af din ordre. Disse leverandører har adgang til de oplysninger, de skal bruge for at udføre deres funktioner, men har strengt forbud mod at bruge dem til nogen andre formål. Du kan imidlertid til enhver tid fravælge denne brug af dine frivilligt angivne oplysninger, men hvis du gør det, kan det have en negativ påvirkning af vores evne til at yde dig god service og behandle dine ordrer (se Afsnit G – Dine rettigheder).

Offentlige fora, funktion til at henvise en kontaktperson og kundeanmeldelser

Vi kan tilbyde opslagstavler, blogs eller chatrum på vores websteder. Personlige oplysninger, som du angiver på et sådant forum, kan blive læst, indsamlet eller brugt af andre, som besøger disse fora, og kan bruges til at sende dig uopfordrede meddelelser. Vi er ikke ansvarlige for de personlige oplysninger, du vælger at angive på disse fora.

Du kan vælge at bruge vores henvisningsprogram til at informere dine kontaktpersoner om vores websteder og tjenesteydelser. Når du bruger henvisningsprogrammet, beder vi om kontaktpersonens navn og e-mailadresse. Vi sender automatisk kontaktpersonen en enkelt e-mail med en invitation til at besøge et af vores websteder. Vi gemmer ikke disse oplysninger.

Vi kan offentliggøre en liste over kunder og anmeldelser på vores websteder, inklusive oplysninger som f.eks. kundernes navne og stillinger. Vi indhenter tilladelse fra hver kunde, inden vi offentliggør nogen navne eller anmeldelser.

Integrationer med tjenesteydelser fra tredjeparter

Vores websteder og tjenesteydelser kan tillade, at du integrerer tjenesteydelserne med forskellige online tjenesteydelser fra tredjeparter som f.eks. Google, Microsoft OneDrive eller Dropbox (”tjenesteydelse fra tredjepart”). For at kunne bruge disse funktioner kan det være nødvendigt, at du gennemfører en godkendelsesproces, registrerer dig til eller logger på tjenesteydelser fra tredjeparter via vores websted eller tjenesteydelser eller på webstedet for den respektive leverandør af en tjenesteydelse fra tredjepart. Når du aktiverer integration med eller logger på tjenesteydelser fra tredjeparter via vores websted eller tjenesteydelser, indsamler vi de oplysninger, som er nødvendige for, at vores websted eller tjenesteydelser kan få adgang til den pågældende tjenesteydelse fra tredjepart. Vi gemmer ikke dine loginoplysninger.

Når du aktiverer funktionen til at forbinde vores websted eller tjenesteydelser med indhold og data fra tjenesteydelser fra tredjeparter, kan vi via tjenesteydelserne fra tredjeparter få adgang til visse oplysninger, som du har givet tjenesteydelsen fra tredjepart, og vi vil så bruge, gemme og videregive disse oplysninger i overensstemmelse med denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger. Du skal imidlertid huske på, at den måde, som tjenesteydelser fra tredjeparter bruger, gemmer og videregiver dine oplysninger, er underlagt disse tredjeparters politikker, og vi påtager os intet ansvar for praksisser for beskyttelse af personlige oplysninger eller andre handlinger fra nogen tjenesteydelser fra tredjeparter, som kan være aktiveret på vores websted eller i vores tjenesteydelser.


Afsnit F: Behandlingens varighed

Vi vil opbevare og behandle dine personlige data i den nødvendige tidsperiode, som afhænger af formålet med behandlingen og det kontraktmæssige forhold mellem os, og for at overholde love og forordninger om opbevaring af optegnelser.


Afsnit G: Dine rettigheder

Folk har forskellige betænkeligheder, hvad angår beskyttelse af personlige oplysninger. Det er vores mål at gøre det klart, hvilke oplysninger vi indsamler, så du kan foretage velinformerede valg om, hvordan de bruges. Derfor informerer vi dig om de følgende rettigheder, som du har i forbindelse med dine personlige data:

Ret til adgang og til at få en kopi:

Du har ret til frit at få adgang til dine personlige data til enhver tid samt til at blive informeret om formålet med behandlingen af os.

Ret til rettelse, sletning eller begrænsning:

Du kan vælge, hvorvidt du vil dele dine personlige data med os. Du har også ret til at anmode os om at rette eller slette dine personlige data, så længe det ikke påvirker udførelsen af kontraktmæssige forpligtelser. Du anerkender, at nægtelse af at dele data eller en anmodning om at slette disse data vil gøre leveringen af visse tjenesteydelser og/eller produkter umuligt. Du kan også anmode om at begrænse behandlingen af dine personlige data.

Ret til at gøre indsigelse:

Du har også ret til at gøre indsigelse imod brugen af dine personlige data til direkte markedsføring.

Ret til dataportabilitet:

Du har ret til at indhente dine personlige data, som behandles af os i et struktureret, almindeligt brugt og maskinlæsbart format, og/eller til at overføre disse data til en anden dataansvarlig.

Ret til at trække dit samtykke tilbage:

Når databehandlingen er baseret på dit samtykke, har du ret til at trække dit samtykke tilbage.

Udøvelse af dine rettigheder:

Du kan udøve dine rettigheder ved at kontakte os på de følgende måder:

Anmodninger om at tilbagekalde samtykket til e-mail kan også foretages direkte i hver e-mail.

Ret til at indgive en klage:

Du har ret til at indgive en klage til den belgiske kommission for beskyttelse af personlige oplysninger (Belgian Privacy Commission): Commission for protection of personal life, Drukpersstraat 35, 1000 Brussels, Tlf. +32 (0)2 274 48 00, Fax +32 (0)2 274 48 35, e-mail: commission@privacycommission.be.

Dette har ingen indflydelse på en procedure i en civil domstol.

Hvis du har lidt skade som følge af behandlingen af dine personlige data, kan du anlægge sag om erstatning.


Afsnit H: Sikkerhed og fortrolighed

Vi har indført sikkerhedsmæssige forholdsregler, som på både teknisk og organisatorisk niveau er egnede til at undgå destruering, tab, forfalskning eller tilpasning af de personlige data, uautoriseret adgang til dem eller indberetning af dem til en tredjepart ved et uheld samt uautoriseret behandling af disse data.

Vi arbejder hårdt på at beskytte vores organisation og vores brugere mod uautoriseret adgang til eller uautoriseret ændring, videregivelse eller destruering af de oplysninger, vi opbevarer. Herunder kan især nævnes:

  • Vi krypterer mange af vores tjenesteydelser vha. SSL.
  • Vi vil muligvis tilbyde dig godkendelse på to trin, når du opretter adgang til din konto på vores websted.

Vi kan ikke på nogen måde holdes ansvarlige for direkte eller indirekte skader som følge af uretmæssig eller forkert brug af de personlige data af en tredjepart.

Du skal til enhver tid overholde sikkerhedsstandarderne, f.eks. ved at undgå al uautoriseret adgang til dit login og din adgangskode. Du har det fulde ansvar for brugen af webstedet på din computer og IP-adresse samt for dine identifikationsdata og for deres fortrolighed.


Afsnit I: Samarbejde med kontrollerende myndigheder og overholdelse af deres regler

Vi evaluerer jævnligt vores overholdelse af vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger. Vi overholder også flere rammer for selvregulering, inklusive EU-US Privacy Shield-rammeaftalen. Når vi modtager formelle skriftlige klager, vil vi kontakte den person, som indgav klagen med en opfølgning. Vi samarbejder med de relevante kontrollerende myndigheder, inklusive lokale myndigheder for databeskyttelse, om at løse eventuelle klager om overførsel af personlige data, som vi ikke kan løse direkte med vores brugere.


Afsnit J: Ændringer

Vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger kan ændres fra tid til anden. Vi vil ikke indskrænke dine rettigheder under denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger uden din udtrykkelige tilladelse. Vi vil offentliggøre alle ændringer af politikken om beskyttelse af personlige oplysninger på denne side, og hvis der er tale om betydelige ændringer, vil vi angive et mere markant varsel (inklusive – for visse tjenesteydelser – en e-mailmeddelelse om ændringer af politikken om beskyttelse af personlige oplysninger). Vi vil også arkivere tidligere versioner af denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger, så du har mulighed for at gennemse dem.


Afsnit K: Kontaktoplysninger og håndhævelse

Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål eller betænkeligheder, hvad angår vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger, kan du kontakte os på privacyeurope@bradycorp.com eller vha. en af de metoder, som er gennemgået i Afsnit G.

Håndhævelse

Vores tilgang er baseret på selvevaluering, hvilket sikrer overholdelse af denne politik om beskyttelse af personlige oplysninger, og vi kontrollerer regelmæssigt, at politikken er fejlfri, fyldestgørende i forhold til de oplysninger, det er hensigten at dække, fremvist prominent, helt implementeret og tilgængelig. Vi opfordrer interesserede personer til at indsende eventuelle klager eller betænkeligheder vha. de kontaktoplysninger, der er angivet i dette afsnit, og vi vil undersøge og forsøge at løse ethvert anliggende om brug og videregivelse af personlige oplysninger.

Distributørpartnere

Med Brady kan du identificere og beskytte mennesker, produkter og lokaliteter vha. effektive labels, industriprintere, software, sikkerheds- og facilitetsopmærkning, udslipskontrol, lockout/tagout-løsninger og meget mere.Brady hjælper dig med at skabe og vedligeholde et mere sikkert arbejdsmiljø og overholde regulativer og standarder. Vores effektive materialer opmærker tydeligt produkter, komponenter og andre aktiver, selv under de mest ekstreme forhold.


Det faktiske produkt kan afvige fra billedet på hjemmesiden.
At tilbyde en række opmærkningsløsninger & services i Europa og resten af verden.