Rigtig support, direkte fra producenten
Opstår der pludselig et teknisk problem med en af dine labelprintere?
Ring til os og få en løsning. Vi er her for at støtte dig.
Rigtig support
Vi forstår, hvor vigtige labelprintere kan være. Vi værdsætter den afgørende rolle, labelprintere spiller for at muliggøre sporingsfunktioner, kvalitetskontrol, forebyggelse af svindel, øget sikkerhed og driftseffektivitet. Derfor vil vi levere en løsning på ethvert teknisk problem, så hurtigt som muligt.
Uanset hvilken labelprinter du anvender,kan du ringe til os.
Nemme at få fat på, hvor som helst
Hvis du har problemer med en labelprinter, skal du bare ringe til Brady. Vores meget erfarne ingeniører i Technical Excellence Center står klar til at løse dit problem. Via telefon, via e-mail eller personligt i jeres lokaler.
Fortæl os om en teknisk labelprinterudfordring, du står over for, og du vil modtage dit første svar gratis på dit sprog inden for 24 timer. Fordi vi er her for at reducere kompleksitet, ikke føje til den.
Kundefokuseret, fra design til support

Du har et teknisk problem med en labelprinter, men er ikke sikker på, om det er dækket af din Brady-servicekontrakt? Kontakt os alligevel, og få en løsning fra vores eksperter. Vi løser alle dele af et problem med fuld gennemsigtighed.
Vi leverer komplette løsninger og komplet support, skræddersyet til behovene på din arbejdsplads. Hvis hurtige svartider og fejlfinding er, hvad du har brug for, er det, hvad vi leverer. Hvis du ønsker at inkludere professionel labelprinterinstallation og -programmering, -træning, forebyggende vedligeholdelse, udlånsprintere eller endda standby-udlånsprintere i dine lokaler, er det, hvad vi stiller til rådighed. Ring til os, fortæl os om dine behov, så kommer vi med forslag til det ideelle serviceniveau.
Vi designer, fremstiller og tilbyder fremragende labelprintere og opmærkningsløsninger. Vi er stolte af det, vi laver – vi står ved vores produkter. Og ligesom vi står ved vores labels, står vi klar til vores kunder.
Vores erfarne ingeniører kender hver eneste komponent i din Brady-printer, lige fra printhoved, drivere og software ned til den mindste nitte. De vil løse dit problem, uanset hvor unikt det måtte være. For det er det, der sker, når du har direkte producentsupport.
Bedre med Brady
Verden er ikke perfekt. Men den er bedre med Brady. Vores Technical Excellence Center tilbyder også at løse problemer med eventuelle ikke-Brady-printere, du måtte have overtaget. Vi inkluderer dem i din løsning. For det er sådan, vi fortolker rigtig, kundefokuseret support.
Derudover tilbyder vi alle vores serviceniveauer med fuld gennemsigtighed, komplet inkl. responstid, reparationstid og omkostninger. Du kan beregne de samlede ejeromkostninger, før du beslutter dig.
Få en løsning
Selv uden en kontrakt eller ved ikke-Brady-printere kan du kontakte os og få en løsning.
Andre lokationer
Gennemgå serviceniveauerne
Hvilket teknisk serviceniveau har du brug for? Se alle muligheder, eller kontakt os med en specifik udfordring.
|
Maintenance
|
Lite
|
Standard
|
Ultra
|
|
|---|---|---|---|---|
| Prioriteret adgang til support | Ja | Ja | Ja | Ja |
| Løsning inden for få arbejdsdage | 5 | 5 | 2 | 2 |
| rinterafsendelsespris/teknikerudsendelsesgebyrer | Inkluderet | Inkluderet | Inkluderet | Inkluderet |
| Installation og træning | Nej | Nej | Nej | Ja |
| Årlig forebyggende vedligeholdelse | Internt eller hos kunden* | Internt eller hos kunden* | Internt eller hos kunden* | Efteruddannelse hos kunden på anmodning |
| Sliddele** | Ja | Ja | Ja | Ja |
| Reservedele (ekskl. printerhoved) | Nej | Ja | Ja | Ja |
| Printerhoved ved brug sammen med Bradylabelmateriale | Nej | Nej | Ja | Ja |
| Inkluderede arbejdstimer | 1 | 2 | Alle | Alle |
| Låneprinter inkluderet | Nej | Nej | Forsendelse på anmodning | Tilgængelig hos dig |
| Understøttede printere | Brady / ikke-Brady*** | Brady | Brady | Brady |
*De fleste servicekontrakter inkluderer mulighed for reparation på Brady-værksted eller hos kunden, hvor printere enten sendes til vores specialister, eller vores specialister besøger dig på stedet for at servicere printerne i dine lokaler.
**For ældre Brady-printermodeller, der er blevet erstattet med en nyere version, vil vi kontrollere, om vi kan stille sliddele til rådighed.
***Vi tilbyder vedligeholdelsesservicekontrakter for ikke-Brady-printere med prioriteret adgang til vores specialister og forebyggende vedligeholdelse efter anmodning. Vi aftaler det antal reservedele, du skal købe, ved starten af kontrakten, for at undgå problemer med tilgængeligheden af reservedele.
Se vores vilkår og betingelser for maskinreparation og garantireparation her.
Brochure
Vi leverer komplette løsninger og komplet support, skræddersyet til behovene på din arbejdsplads.
Få brochuren
Drivere og firmware
Har dine Brady-printere de nyeste drivere og den nyeste firmware installeret?
Opdater dine enheder for at opnå optimal ydeevne.
Fri garanti
Alle Brady-printere tilbydes med en gratis 1-års standardgaranti. Find ud af, om det dækker dine behov.
Standard garanti